David Černý je specialistou na odkrývání zajímavostí z Prahy a i v knize Skrytá tajemství Prahy zůstává věrný své tradici. Útlá publikace vybízí k jejich odhalování a s jarem přichází skvělá doba k jejich prozkoumávání.

Po úspěšných titulech Davida Černého 25 tajemství Prahy a Nová tajemství Prahy vydal autorovi nakladatelský dům Grada další knihu. Díky Skrytým tajemstvím Prahy se můžete procházet uličkami města, abyste v domech objevili zajímavé příběhy, podíváte se ale i na střechy a zastavíte se u významných stromů, které mají co vyprávět.

Vždy je co objevovat

Pomocí knihy zavzpomínáte na tramvaje, které jezdily i na Staroměstském náměstí, na Karlově mostě, zjistíte, jak se správně dívat na kostel svatého Mikuláše. Dozvíte se také, kde se na Pražském hradě chovala zvířata, ale také třeba o tajné schránce ve figuře apoštola nevěřícího Tomáše na pražském orloji. Podíváte se na různé střechy, abyste zjistili, že na nich najdete spoustu nádherných soch. Škoda, aby se člověk občas nepodíval nahoru. Najde tam tolik krásy. Slyšeli jste už o nákolnících a o jejich významu? Věděli jste, že kostely Karla IV. na Novém městě pražském vytvářejí při pohledu z výšky pomyslný kříž? Není divu, že nejkrásnější knihovna světa je na Strahově.

Na závěr knihy Skrytá tajemství Prahy Nechybí pestrý Kaleidoskop zajímavostí plný krásných starých fotografií s popisky a rejstřík.

Autor knihy, David Černý, vede projekt Miluju Prahu, plný neuvěřitelných pohledů na tisícileté město a upozorňuje na jeho krásy.

Publikace Davida Černého jsou vždy plné zajímavostí a ani tento titul není výjimkou. Díky jeho vyprávění putujete naším krásným hlavním městem a poznáváte ho z neobvyklých pohledů. Abyste se vůbec na cesty vydali, k tomu vybízejí tradičně kouzelné fotografie, které text knihy provází. Jakmile se začtete a začnete se zkoumáním skrytých tajemství, nebudete vědět, kdy přestat.

Nakladatel: Grada, 2021, 128 str., pevná vazba

Líbilo se? Dejte o článku vědět ostatním: